Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Avboka

Hej!
Jag har bokat och betalat. Ska laga bilen först och verkstaden erbjuder sig att besiktiga bilen åt mig. Hur gör jag för att få tillbaka det jag betalat?
Mvh
Rolf

Kommentarer

  • Hej Rolf,
    Ring oss på 0775-500 300 så ordnar vi med avbokning och återbetalning.

    Med vänliga hälsningar,
    Staffan
    Staffan Kundtjänst
  • Hej
    Jag har avbokad besiktningens tid rg /wfo591/ .Tack
    Michael
  • Hej Michael,
    Vi kommer kontakta dig imorgon fredag den 7/6 på ditt telefonnummer du har angett i bokningen. Du har nämligen fortfarande en aktiv bokning hos oss.

    Med vänlig hälsning,
    Opus Kundtjänst
    Opus kundtjänst
  • Hej! Jag vill avboka min tid på torsdag den 20/6 kl 13.20. Min bil har regnr   CGO-204.   Tackar på förhan/Marie
    Marie Swedberg
  • Hej,

    Tack för att du har kontaktat oss.
    Jag har nu avbokat följande tid för CGO204 :

    Station: Färjestaden (Storgatan 123 E, 38635 Färjestaden)
    Datum: 2019-06-20
    Tid: 13:20

    Trevlig dag!
    Ulrika Kundtjänst
  • Jag skriver det en gång till då, eftersom ni inte verkar förstå:
    Jag har ingen bil med det reg numret!!!
    Jag har inte gjort någon bokning hos er i Färjestaden.

    Något har blivit fel i era register. Vänligen rätta till det.

    Rolf Sundqvist
  • Hej Rolf,

    Tack för att du har kontaktat oss.
    Vänligen kontakta oss på 0775-500 300 så hjälper vi dig vidare med ditt ärende och kollar upp vad som har hänt med bokningen ifråga.

    Jag önskar dig en trevlig dag!

    Ulrika Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.