Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Boka tid

Du är välkommen att boka en ny tid för besiktning, boka om eller avboka via internetbokningen eller på telefon.
För att boka en tid för registreringsbesiktning, kontakta oss på telefon 0775-500 300.

Har du skyddade personuppgifter är du välkommen att ringa kundtjänst, telefon 0775-500 300. Du får då ett bokningsnummer som du anger vid stationen.
Opus kundtjänst Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • JAG KAN INTE BOKA TID !
    MIN DATOR KAN INTE POSITIONERA SIG !
    HUR SKALL JAG DÅ KUNNA BOKA TID ?
    FÖRR / TIDIGARE KUNDE JAG VÄLJA STAD - STATION - MÅNAD - DAG & TID - UTAN ATT MIN DATOR TALADE OM VAR JAG ÄR / VAR !
    NI & "STOREBROR" BEHÖVER INTE VETA VAR JAG ÄR !
    JAG SKALL KUNNA BOKA ÄVEN NÄR JAG ÄR PÅ SEMESTER I SAHARA.
    KENT
  • Hej,

    Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.

    Du kan välja att neka till att datorn utnyttjar platsinformation om du så önskar. Du har alltid en möjlighet att välja vilken station eller stad själv, när du går vidare i bokningen.

    Vill du ha hjälp att boka tid är du välkommen att kontakta oss på telefon: 0775-500 300, via vår chatt eller via e-post: kundtjanst@opusbilprovning.se

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
    Maria Kundtjänst
  • DET GÅR INTE - ATT GÖRA NÅGOT AV DET DU/NI SVARAR !
    NI SKRIVER ATT DET SKALL GÅ : att välja vilken station eller stad själv, när du går vidare i bokningen.
    FUNGERAR INTE ALLS, JAG ÄR TYVÄRR FÖR HANDIKAPPAD FÖR ATT KUNNA RINGA ( kan inte hålla i telefonen själv ).
    Men kan knappa dator :-) fungerar bra :-)
    lika bra o köra obes - någon annan får betala böterna !
    KENT
  • Hej!

    Om du inte har möjlighet att använda telefonen, vänliga kontakta oss via chattfunktionen på vår hemsida så kan vi hjälpa dig med ditt ärende.

    Trevlig dag!
    Ulrika Kundtjänst
  • jag ger upp - nu har jag 3 OLIKA BOKNINGSBEKRÄFTELSER TOTALT - & KAN INTE BETALA ALLS. & VAFÖR ÄR DET OLIKA NUMMER PÅ ALLA ? JAG VILL GÄRNA BETALA I FÖSKOTT - MEN MÅSTE NOG BETALA MED KORT PÅ BES-STATIONEN :-(
    KENT
  • Vad har du för reg-nummer så kan jag kolla upp detta?
    Ulrika Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.