Kommentaren du söker har flyttats till en ny diskussion, eller är borttagen.

Har ni några kampanjer?

Ja, vi erbjuder medlemmar i exempelvis PRO, LO-mervärde och Villaägarna rabatt på besiktningar. När du bokar tid lägger du in kampanjkoden i bokningen så reduceras priset på besiktningen direkt. Tänk på att medlemskortet behöver visas upp i samband med besiktning.
Opus kundtjänst Rapportera olämpligt innehåll

Kommentarer

  • Hej! Gäller kampanjen för LO Mervärde även efterkontroll?
    Anna
  • Hej Anna,

    Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.

    Rabatterna vi har som gäller LO Mervärde, Villaägarna och PRO gäller kontrollbesiktningar men inte för efterkontroller.

    Önskar dig en fortsatt trevlig dag.
    Maria Kundtjänst
  • Hej
    Har bokat en besiktning framåt i tiden och betalt via Klarna (i förskott). Nu ser jag att jag genom mitt medlemskap i Villaägarna kunde få 15% rabatt på besiktning hos Opus. Kan jag få min rabatt i efterhand eller är det kört? Alternativt kan jag avboka min tid, få tillbaka pengarna och sen boka en ny med rabatt?
    Mvh
    Christina
    Christina
  • Hej Christina,

    Tack för att du tog dig tid att skriva till oss.

    Så länge rabatten gäller på den bokade tiden (alltså att den inte redan är rabatterad och att den ligger på ett datum där rabatten är giltig) ska det inte vara några problem. Det enklaste är att ringa oss på 0775-500 300 så ser vi vad som gäller i just ditt fall.

    Med vänliga hälsningar,
    Staffan Kundtjänst
  • Hej!

    Var hittar jag kampanjkoden för PRO medlemmar?

    Med Vänliga Hälsningar
    Inger
    Inger
  • Hej Inger,

    Tack för din fråga. Du hittar kampanjkoden och villkor för kampanjen på vår hemsida.
    Staffan Kundtjänst
  • Hejsan!
    Jag har kommit fram till betalning på hemsidan, men inte upptäckt något fält för rabattkod. Kan ni hjälpa mig att finna den? Jag antar att den skall anges innan jag bekräftar köpet.
    Magnus
  • Hej Magnus,

    Fältet för rabattkoden finns på första steget i bokningen, på sidan där du ser vilket fordon du bokar för. Det är alltså efter att du slagit in registreringsnumret men innan du är inne på kalendern och faktiskt väljer en tid. På den sidan finns en ruta där det står "Jag har en rabattkod" precis bredvid knappen "Gå vidare". Om du använder mobilversionen så finns den på samma sida, men ovanför knapparna "Gå vidare", "Lägg till fordon", och "Avbryt".

    I vissa fall har vi skickat ut ett erbjudande till ett fordon med ett rabatterat pris, och då ligger den rabatten förprogrammerad i systemet så länge den är giltig. Då kan man inte lägga in någon annan rabatt på tiden, utan man kan bara ha en rabatt åt gången.

    Det går även att lägga till en rabattkod på en bokning efter att den är bokad men innan besiktningen är genomförd, och då gör man det på sidan där man ser vilken tid man har bokat. Om man redan har betalat i förväg via Klarna ordnar de då en återbetalning (eller delkreditering om man har valt faktura), men om man har betalt via bankgiro så kan man behöva kontakta kundtjänst för återbetalning av mellanskillnaden.

    Med vänliga hälsningar,
    Staffan Kundtjänst

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.